Re^2: about kernel

Christos Ricudis ricudis at paiko.gr
Sat Sep 5 19:23:17 EEST 1998

Hello Linux-greek-users!

  On 05 Sep 98, Linux-greek-users wrote to Kaminakis Nikos with subject "RE:
about kernel":

 >> pws mporw na vw ta settings tou kernel pou trexw twra ?

 L> STo /usr/src/linux yparxei ena arxeio pou legetai .config

To opoio kata 99.99% exei entelws diaforetika pragmata apo ayta me ta opoia
egine comile o kernel ton opoio trexei twra.

To FreeBSD kanei ena wraio kolpaki - kotsarei to configuration file toy sto
telos toy kernel binary. Me ena katallhlo grep, to briskeis amesws :>. Aporw
pws den to exoyn kanei akoma gia to linux - einai paneykolo, merikes grammes
s'ena makefile 8elei. An den bariemai (poy bariemai) 8a katsw na to kanw.

--
Christos Ricudis
"Windows has detected that a gnat has farted near your computer. Press any
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr