SGI-GL demos for Linux

Kostas Lialiambis admin at edessa.topo.auth.gr
Sat Oct 31 17:49:44 EET 1998

Sto http://edessa.topo.auth.gr/pub/SGI-demos/ 8a breite merika demos
(originally gia thn OpenGL ths SGI) me peiragmeno to Makefile wste na
trexoyn se Linux me MesaGL egkatesthmenh.

Prepei na exete tis libraries ths Mesa eite sto /usr/lib eite sto
/usr/X11R6/lib (either will do). Ta header files ths Mesa, prepei na ta
exete balei mesa sto /usr/include/GL

Telos, an kata to compiling parete to error oti den bre8hke to mathcalls.h
tote den exete para na  dhmioyrghsete ena keno arxeio me ayto to onoma
(touch /usr/include/mathcalls.h) kai ola 8a pane meli-gala...

Ypopsh oti sto parapanw URL exw balei MONO osa demos katafera na kanw
compiling xwris kanena problhma kai xwris kamia apolytws extra library para
mono aytes tis mesa. Ennoeitai ama exete 3Dfx support sthn Mesa library sas
8a trexete ta programmata me thn environment variable: MESA_GLX_FX=f kai 8a
ta blepete ola na phgainoyn sfaira.

Kor.

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr