S.u.S.E.-5.3 is da fuckin'ly big

Mr. Sotiris Sotiropoulos sotiris.ath.forthnet.gr at nefeli.forthnet.gr
Sat Oct 31 17:37:20 EET 1998

Kostas Lialiambis wrote:

> Ma ti kako einai ayito poy epa8a o doleos. Eipa na downloadeysw to S.u.S.E.
> 5.3 apo ena Universitaet ths Deutschlandhs (einai poly in to S.u.S.E. eis
> toys Germanikoyz Panepisthmiakoys kykloi enekes s' opoiodhpote ftp typoy
> ftp.uni-<fuckin_german_town_name>.de pate olo kai kapoio suse dir 8a
> petyxete) kai epa8a zablaman.

Sigoupa eivai megalo distribution (5 CDs) av kai movo ta tpia xpeiazovtai,
ka8ws ta alla duo eivai demos.

> Ayito to pragma oxi se ena alla oyte se 2 CDs den eisxwrei (dia 3 to kobw).
> Kai ante na katalabw pws prepei na diamoirasw ta basika directories sta 3
> CDs. 8a to hgoraza etoimo grammeno alla, gamwti m', mexris na ftasei mia
> distribution edw hdh exei bgei sta ftp sites h epomenh.

Oxi edw diafwvw, dev xepw av to xepeis alla to S.u.S.E 5.3 upapxei stnv
Ellnvikn
agopa apo tis apxes Septemvpiou peripou tnv idia epoxn pou kuklofopnse kai
stnv Germavia. To kostos tou avepxetai stis 12.500 dpx., kai periexei eva
vivlio kai 5 CDs.

Gia perissotepes plnpofopies steile e-mail stnv parakatw dieu8uvsn:

            step at otenet.gr (avtiprwsopos tns S.u.S.E stnv Ellada).

Filika, Swtnpns.

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr