Solaris

Haris Koutsouris harisk at epmhs.gr
Mon Nov 16 20:16:28 EET 1998

> Ama 6elw sovaro multitasking me 10+ process ka6omai ston HP moy kai den travaw
> kanena zori. Egw rwthsa an ka6etai kai esy moy kaneis ma6hma arxitektonikhs. Ase
> poy to email to esteila prin 3 vdomades.

Den ithela na sou kano mathima alla na po tin apopsi mou. O skopos tis listas
nomizo oti einai autos. Kapoia apo ayta poy legontai exoun megaliteri i mikroteri simasia kai egirotita. Den einai anagki na thigesai, ean den sou prosferei kapoia pliroforia ena mail sbisto.
Alloste pou na ksero oti exeis HP???

Elpizo sto mellon na  katalabaino kalitera tis erotiseis sou kai esy na eisai ligotero oksithimos...

			CU!
					haris Koutsouris
						harisk at saturn.epmhs.gr

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr