problhma sthn syndesh me ISP

Kwstas Zagoris kzagor at rodopi.cc.duth.gr
Wed Nov 4 05:03:51 EET 1998

-----Original Message-----
From: Balafoutis Elias <balaf at dialup.isc.tuc.gr>
To: linux-greek-users at argeas.argos.hol.gr
<linux-greek-users at argeas.argos.hol.gr>
Date: Wednesday, November 04, 1998 11:29 AM
Subject: problhma sthn syndesh me ISP

> Exw prospathisei na syndethw me ton ISP mou me diaforous tropous alla
>den ginete
>tipota.
>1.Diabazontas to ISP-HookUp HowTo .. den me bohthise katholou
>2. apo ena programataki pou eixe sta X apo tote pou to ekana nstall (
>Redhat 5.1)
>3. Apo to XISP
>4. apo Kppp
>
> Den akouw oute kan ton hxo tou thlefwnou apo mesa apo to modem, prin
>arxisei na pairnei noumera.
>ennoeite oti den arixei pote na pernei noumera.
> Sto Xisp Afou perimenw ligh wra mou grafei genika oti yparxei kapoio
>problhma kai leei
>na koitaksw sta Logs gia na dw ti einai.  Koitaksa ... alla den katalaba
>ton logo pou ginete
>auto.
>  Sto Kppp pou einai pio perigrafiko, mou bgazei too mynhma Modem is
>Busy.
Mipos den exeis sindesei kala to modem me tin mpriza tou tilefonou?
Mesa apo win douleuei sosta?
An nai,Mipos to modem sou ine winmodem ?
An einai winmodem tote einai sxedon adinaton na to kanis na tre3i
kato apo to linux. Ta parapona stin microsoft. (Kati mou 8imizei auto...
kati me kati klista protokola :))

* Kwstas Zagoris                                         *
* e-mail : kzagor at rodopi.cc.duth.gr                      *
* My ICQ number is : 9978964                             *
* Known as DeathMan in the world of  IRC                 *
* Hate is my only friend, Pain is my father,             *
* Torment is delight to me, Death is my sanctuary        *
* I SEEK it with pleasure, Please let me die in solitude *
*         Cause Death Means Just Life !!                 *

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr