Wordperfect 8

Kaminakis Nikos nickam at venus.cs.teiher.gr
Fri Nov 13 11:12:07 EET 1998

On Fri, 13 Nov 1998, Christos Ricudis wrote:

> Hello Linux-greek-users!
>
>   On 13 Nov 98, Linux-greek-users wrote to All with subject "Wordperfect 8":
>

>  L> Mipws 3erei kaneis sas pws grafoume Ellhinka sto Wordperfect
>  L> preRelease ? Exo egatestimenes Ellhnikes grammatoseires sta X (diabazo kai
>  L> grafo kanonika sto Netscape, sto vi kai sta xemacs). Glosses allazo me
>  L> to grkbd.
>
> To ekana molis shmera (kai moy bghke h panagia).
>
> Basika, xreiazesai Ellhnika Adobe Type1 Fonts, <bold>ME</bold> ta synodeytika
> adobe font metrics arxeia. Meta apo poly psaksimo katafera na brw ena kalo set
> [...]

AMHN ..giati kati tetoio h0ela kai gw ...
re xrhsto ..gia den grafeis ena mini howto gia kati tetoio ????
kai na empene se kapoio site ???
kalh douleia pantws :))))
to LHA to exei kaneis giati sto feashmeat den yparxei
vevaia se ena HP 9.03 to eixa valei, alal exw xasei to source
pou mporw na to vrw???

xairetw :))

nikolas

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr