Wordperfect 8

Christos Ricudis ricudis at paiko.gr
Fri Nov 13 05:17:23 EET 1998

Hello Linux-greek-users!

  On 13 Nov 98, Linux-greek-users wrote to All with subject "Wordperfect 8":

 L> Mipws 3erei kaneis sas pws grafoume Ellhinka sto Wordperfect
 L> preRelease ? Exo egatestimenes Ellhnikes grammatoseires sta X (diabazo kai
 L> grafo kanonika sto Netscape, sto vi kai sta xemacs). Glosses allazo me
 L> to grkbd.

To ekana molis shmera (kai moy bghke h panagia).

Basika, xreiazesai Ellhnika Adobe Type1 Fonts, <bold>ME</bold> ta synodeytika
adobe font metrics arxeia. Meta apo poly psaksimo katafera na brw ena kalo set
Type1 ellhnikwn, sto (UGH!) aminet! (courtesy of Manolis Pappas, gnwstos amigas
toy xwrou). 8a to breite sto transp.topo.auth.gr, /pub/linux, kai mia poy molis
synhdeitopoihsa oti pi8anotata to transp.topo.auth.gr einai isws akoma
reachable mono entos toy auth.gr, to ebala kai sto lemnos.geo.auth.gr,
/pub/ricudis/

(aaaaaaaa, nai, ksexasa - xreiazeste to LHArc gia na to aposympiesete
hehehehe).

Aplws to aposympiezete kai metaferete ola ta .afm kai .pfb arxeia sto
/ma/poy/einai/to/WordPerfect/shlib10/ directory. Meta trexete to xwp me thn
parametro -admin (san root), anoigete ena arxeio, dialegete thn epilogh "fonts"
apo to menu "de 8ymamai" kai kanete click sto koumpi "install fonts..."

--
Christos Ricudis
"Windows has detected that a gnat has farted near your computer. Press any
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr