Rrovlima me Xwindows kai ta windows

Demetris Demetriou m.demetriou at cytanet.com.cy
Wed Nov 4 14:54:03 EET 1998

Paul Parissis wrote:

> To minima pou pira otan edosa startx einai to parakato:
> Could not find config file!
> -Tried
>         /root/XF86Config
>         /etc/XF86Config
>         /usr/X11R6/lib/X11/XF68/Config.localhost.localdomain
>         /usr/X11F6/LIB/X11/XF86Config

kai ego Rh5.1 exo kai to XF86Config to bazi sto /etc/X11

> Eipes oti mporei na min exo to /etc/X11/XF86Config , pos tha to apoktiso.

Etre3es to programma  Xconfigurator?
grapse sto shell /usr/X11R6/bin/Xconfigurator
meta 8a bre8is me ena XF86Config eite sto /etc/X11 eite sto
/usr/X11R6/lib/X11
(opou kai nane den pirazi. to startx 8a to brei.)

> Ego sto setup den afairesa programata mono ena gia kati games.
> Oson anafora to format sto ext2 to programa ekane sto hda2(swap area) ekane
> format alla kai sto hda3 (root)
> Afta ta partion ta ekana me to fdisk(tou linux) to hda2 kai to hda3 primary
> den ekana kanena extended.

ext2 ine to onoma tou linux filesystem. den exi kamia sxesi me to extended
partition
pu kanis apo to fdisk. auto su to ipa gia tin periptosi pu to win95 kolluse
otan diabazes to
D:

Demetri

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr