Re^2: Linux kai DBMs.

Mark Papadakis markp at pathfinder.gr
Mon Nov 2 17:22:26 EET 1998

I mySQL den einai katholou paixnidaki, mporei na min ipostirizei
transactions, triggers, procedures, sub-selects kai ola auta, alla den
paeuei na einai oti grigorotero exei bgei, kai iparxun kai benchmarks na
deite an endiafereste.. Kai mporei na min exei ACL alla exei access
management mesw access tables...

	Mark Papadakis, markp at pathfinder.gr
	Phaistos Networks, Inc.        http://phaistos.forthnet.gr

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr