Re^2: Linux kai DBMs.

Christos Ricudis ricudis at paiko.gr
Mon Nov 2 15:42:20 EET 1998

Hello Linux-greek-users!

  On 02 Nov 98, Linux-greek-users wrote to Fotopoulos Ilias with subject "Re:
Linux kai DBMs.":

 >> Exei paiksei kaneis me RDBMS in general se Linux? Apo oti exw
 >> vrei i grigoroteri einai i mySQL, alla tha ithela kai gnwmes gia
 >> alles. Apo oti kserw i Oracle, i syBase

 L> Dokimase kai thn Postgres (http://www.postgresql.org). Exo
 L> doulepsei se Ingres kai Progress kai h Postgres mou fanhke
 L> poly oikeia kai eykolh.

Ayth thn epoxh paizw me th Sybase h opoia moy aresei. Yposthrizei kai C me
Embedded SQL, ka8ws kai o,ti allo perimenete apo mia sobarh database
(transaction support, journaling, data replication, stored procedures, ACL's,
klp klp klp - kammia sxesh me paixnidia toy styl mysql). Einai paixnidaki sthn
egkatastash, sxetika mikrh (ena du sto /opt/sybase dinei 52MB), kai twra 8elw
na dw pws paei apo taxythta se kapoia data sets ths takshs twn 10k-100k
records. An brw ligo xrono 8a kanw kapoia benchmarks kai 8a sas pw.

--
Christos Ricudis
"Windows has detected that a gnat has farted near your computer. Press any
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr