irc problem

George Daflidis-Kotsis gdk at math.auth.gr
Sat May 30 18:10:51 EEST 1998

On Sat, 30 May 1998, ThemiS wrote:

> ...kai telos pantwn, as mou epitrapei na pw pws O,TI VLAKEIA KAI NA PEI KAPOIOS
> PROSPA8ONTAS NA VOH8HSEI KAPOION ALLO, sygxwreitai, kai den antimetvpizetai me
> ekfraseis "pou ta vrhkes ayta re file".... gia onoma tou 8eou, an arxisoume na
> ypotimoume o enas ton allon, oi misoi (=asxetoi, kai gw mazi tous) 8a fygoun, oi
> de ypoloipoi misoi 8a katsoun na allhlosygxairontai gia to posa jeroun...

Dektos o en8ousiasmos tou paidiou pou edwse thn prwth apanthsh ALLA proswpika
otan den 3erw kati den apantaw ka8olou. An 3erw apla sto peripou proteinw
lush me epifula3h kai sunistw meleth sugkekrimenwn documents.

Giati an dw8ei la8os apanthsh kai de bre8ei kaneis na th diapseusei ante meta
na peiseis kapoion me to epixeirhma "ma to eipan sth lista!" pws kanei la8os.

En pasei periptwsei,de nomizw pws to thread a3izei sunexeia.

-gdk.

--
| Faculty of Geology			| gdk at math.auth.gr	 	|

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr