irc problem

ThemiS pooke at compulink.gr
Sat May 30 17:19:12 EEST 1998

>  > Pou ta brhkes auta grammena re file? Auto pou tou leei pi8anotata
>  > einai "You are K-lined. Reason: IRCing as root is not safe" n' kati
>  > paromoio pou shmainei pws kapoios exei apokleisei apo to IRC osous
>  > prospa8oun na mpoun apo to root account.
>
>     Otan prospa8oysa na mpw irc me root account, antimetwpisa AKRIBWS ayto poy
> perigrafw parapanw.

...kai telos pantwn, as mou epitrapei na pw pws O,TI VLAKEIA KAI NA PEI KAPOIOS
PROSPA8ONTAS NA VOH8HSEI KAPOION ALLO, sygxwreitai, kai den antimetvpizetai me
ekfraseis "pou ta vrhkes ayta re file".... gia onoma tou 8eou, an arxisoume na
ypotimoume o enas ton allon, oi misoi (=asxetoi, kai gw mazi tous) 8a fygoun, oi
de ypoloipoi misoi 8a katsoun na allhlosygxairontai gia to posa jeroun...

VALiS

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr