Signal 11

Alexios Chouchoulas alexios at vennea.demon.co.uk
Sun May 10 23:30:14 EEST 1998

On Sat, 9 May 1998, Yannis Tsakiris wrote:

> >   Isws, alla oxi ypoxrewtika. To signal 11 einai to trap 11 tou PDP-11 (xm,
>
> sygxwreste me an pw kamia blakia alla to signal 11 den einai to gnwsto
> SIGSEGV? (segmentation fault, core dumped..) to minima ayto to pernw synexia
> apo ta dika mou programmatakia otan paw na diabasw mnimi pou den anikei
> stin sigkekrimeni process.. diladi einai software 8ema. pio logiko den
> einai na exei kapoio bug to programma para na ftaiei i mnimi?

  Fysika (to signal 11 einai ontws to SIGSEGV, Segmentation
{Violation,Fault}). Sthn dramatikh pleionothta twn periptwsewn, pairneis
SIGSEGV otan prospathiseis na kaneis "kaka" pragmata me th mnhmh (kai to I/O
se mhxanes me I/O ports opws oi x86), opws na trekseis mh ektelesima tmhmata
ths mnhmhs, na grapseis se read-only mnhmh, na prospelaseis selides pou den
sou anhkoun, na paikseis me syskeves gia tis opoies den exeis parei adeia
xeirismou apo ton kernel, klp.

  Alla oi perissoteres hardware zhmies pou sxetizontai me mnhmh, to MMU,
yperthermansh ths CPU klp exoun kai ta polla SIGSEGV ws symptwma. Afto exei
odhghsei poly kosmo na nomizei oti to SIGSEGV einai the automagic hardware
fault detector signal, pragma pou den einai. :-)

  Apo thn allh meria, oi perissoteroi pleon thewroun oti ta GPF, exception
0x0d einai basiko tmhma twn Windows 95. :-)

A.

Alexios Chouchoulas         '88    ,88'   ,88'   http://www.vennea.demon.co.uk
The Unpronounceable One    ,o88oooo88ooooo88oo,     alexios at vennea.demon.co.uk

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr