Signal 11

Dimitrios P. Bouras dbouras at hol.gr
Sun May 10 18:29:42 EEST 1998

Yannis Tsakiris wrote:

> sygxwreste me an pw kamia blakia alla to signal 11 den einai to gnwsto
> SIGSEGV? (segmentation fault, core dumped..) to minima ayto to pernw synexia
> apo ta dika mou programmatakia otan paw na diabasw mnimi pou den anikei
> stin sigkekrimeni process..

  Nai, me thn diafora oti ean o epe3ergasths exei parazesta0ei, h/kai
 ean h mnhmh einai argh gia tous xronismous stous opoious exei ry0mistei
 to motherboard h einai kai ellatwmatikh (se sxesh me ti grafei epanw
 sta chip-akia ths), *tote* mporei to addressing commati enos
 instruction h/kai ena instruction auto ka0'auto na "alla3ei" (allo na
 leei to binary pou trexeis kai allo na katalh3ei mesa ston epe3ergasth)
 me ta gnwsta apotelesmata.

  Dhmtrhs
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr