Real Audio

Stelios Bounanos sb at dial.pipex.com
Sat May 2 10:38:25 EEST 1998

Xristos Athanasopoulos <axrst at otenet.gr> wrote:
> 	Mporeis na gineis pio sygkekrimenos ligo? Sto /etc/profile arxeio moy
> ta paths einai dhlwmena ws ejhs:
>
> LD_LIBRARY_PATH=/opt/rvplayer5.0
> export LD_LIBRARY_PATH
>
> kok gia ka8e paromoia periptwsh.
  ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Mallon edw einai to problhma. An exeis parapanw apo ena
export LD_LIBRARY_PATH=/what/ever einai fysiko na isxyei mono to
teleutaio.
Opote an 8es na pros8eseis kati sto LD_LIBRARY_PATH, prepei na
krathseis kai thn timh pou exei apo prin.
Auto ginetai me
export LD_LIBRARY_PATH=$LD_LIBRARY_PATH:/what/ever

To a) einai idio me to c) kai to b) idio me to d)
Sto /etc/profile prepei na antikatasthseis ta a) me b) 'h ta c) me d).

Elpizw na doulepsei twra...

Filika,
sb.

--