RADIO POCKET MODEMS

Alexios Chouchoulas alexios at vennea.demon.co.uk
Fri May 1 12:07:32 EEST 1998

On Thu, 30 Apr 1998, Stelios Xanthakis wrote:

>  Giati ama ta ftiaxnane toso efkola tha eixa 128Kbps sto spiti mou
> ke tha imouna provider tora...  ;)

  Profanws yparxoun basikes dyskolies, opws px h xrhsh kollhthriou, h
dynatothta katanohshs sxediwn, h evresh twn ylikwn, to IQ klp klp. FYSIKA
kai den einai kati pou theloun/mporoun na to kanoun oloi.

  Allwste den tha mporouses na eisai provider xwris na eisai paranomos giati
yparxoun liges eleftheres syxnothtes kai h poiothta einai problhmatikh. A,
den nomizw oti tha eixes 128Kbps pote. Isws an esthnes ena megalo array apo
packet radios, alla dyskolo to blepw (tha eprepe pali na mpeis se reserved
syxnothtes).

>  To protokolo 2 ke 3 epipedou ine asxeta me to an ftiaxnontai tetoia
> modems ke ti apodosis. Afto gia tous drivers.

  Safws, alla to gegonos oti o driver yparxei einai apodeiksh oti
toulaxiston ENA atomo asxoleitai kai oti o Linus teinei na pistevei oti
einai koinh asxolia gia na to balei sta idia ta kernel sources (kai oxi ws
contrib module, px).

> [1] Ke ton radioerasitenxi hacker ton leme?

  Kai ton mageira hacker ton leme, an kanei afto pou kanei me sygkekrimeno
tropo. Diabase to Jargon File. To [1] einai astoxo s'afth thn periptwsh:
aplws para pollo hackers eixan asxolithei me HAM radios (stis HPA kyriws pou
afta ta pragmata htan panta pio elefthera).

Alexios Chouchoulas         '88    ,88'   ,88'   http://www.vennea.demon.co.uk
The Unpronounceable One    ,o88oooo88ooooo88oo,     alexios at vennea.demon.co.uk

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr