NetServer LC II

Andreadakis Manolis andread at stat5.civil.auth.gr
Mon Mar 30 12:29:18 EEST 1998

8RIAMBOS !!!!!

Allaksa sta SCSI utilies to initiate sync nagotiation se "no" ston SEAGATE

kai twra douleyei mia xara!!!!
Mallon ta glitwsa ta NT (ouf)

Oso gia to allo:

> Bebaia den pairnv kai orko, giati den to katalaba to
> "kolpo me ta 200MB" pou anafereis. Ti akribws kanei ?

loipon:

cat /proc/scsi/scsi

Attached devices:
Host: scsi0 Channel: 00 Id: 00 Lun: 00
  Vendor: HP       Model: 4.26GB B 68-0854 Rev: 0854
  Type:   Direct-Access                    ANSI SCSI revision: 02
Host: scsi0 Channel: 00 Id: 01 Lun: 00
  Vendor: SEAGATE  Model: ST34572W         Rev: 0784
  Type:   Direct-Access                    ANSI SCSI revision: 02

O HP fenetai 4.26 GB sto firmware toy, omws stin pragmatikotika: (apo to
boot)

scsi : detected 2 SCSI disks total.
SCSI device sda: hdwr sector= 512 bytes. Sectors= 8330543 [4067 MB] [4.1
GB]
SCSI device sdb: hdwr sector= 512 bytes. Sectors= 8888924 [4340 MB] [4.3
GB]

POU PIGE to 0,16 GB ??????
(opws kai na ypologisei kaneis ta Mb (1000 i 1024) pali yparxei eleima)

I eksigisi twn texnikwn einai oti stous servers tis HP o prwttos skliros
ta kanei reserve gia ena diagnwstiko systima pou exei kai ta kribei akoma
kai
apo to bios. Malista o server den bootarei me allo skliro para me auton
ton eidika diamorfomeno. An exei kaneis perissoteres plirofories
euprosdektes.

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr