NetServer LC II

I.Ioannou roryt at hol.gr
Sat Mar 28 06:46:08 EET 1998

On 28-Mar-98 Andreadakis Manolis wrote:
> to orio tou 1 Gb bgazontas timeout sto scsi kai meta apo apanwta
> reset tou
> bus

Sigoura den einai ktipimenos o diskos ? Apo to bios
den kaneis ena bad track remmaping mpas kai einai ayto ?
H mono periptosh pou to exo dei ayto, se controller aha2940
kai disko seagate htan otan o diskos barese.

> Exw kollisei asxima kai to kako einai oti to dos kanei format
> kanonika
> (xwris auto
> na simainei kai polla bebaia, alla einai mia endeiksi) kai ta xronika
> perithwria steneyoun

Kai se emena to dos douleye. Einai poly poio "sygxoretiko" apo
opoiodhpote allo leitoyrgiko (mexri na grapseis panv sta bad,
kai trabas ta malia sou).

Bebaia den pairnv kai orko, giati den to katalaba to
"kolpo me ta 200MB" pou anafereis. Ti akribws kanei ?

I.Ioannou <roryt at hol.gr>
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr