Linux+NT

Theodore J. Soldatos theodore at eexi.gr
Mon Mar 16 09:55:45 EET 1998

Reality Recovery Front wrote:

>  Ekana o,ti leei to "NT OS Loader+Linux mini-HOW-TO":
>               #dd if=/dev/hda5 of=/bootsect.lnx bs=512 count=1
>               #mcopy /bootsect.lnx a:, kai to arxeio antigrafike sto
> floppy.
>  Meta, s' ena Command Prompt ton NT
>               c:\attrib -s -r boot.ini
>  Aniksa to Notepad kai prosthesa tin grammi,
>               c:\bootsect.lnx="Linux"
> sto telos tou arxeiou, akrivos kato apo tin grammi c:\="Microsoft
> Windows". Apothikefsa to neo boot.ini, epanefera ta attribs stin
> proigoumeni katastasi tous, ki epanekkinisa.
>  Ola afta gia na mporo na exo kai ta tessera litourgika (95+NT+Linux) se
> ena menu, oste na ekkino ekeino tis epilogis mou. Otan emfanistike o NT
> OS Loader pragmati ipirxe i epilogi "Linux" otan, omos, pato <Enter> s'
> aftin to mixanima "kollaei" se mavri othoni.
>  Mpori kapoios na me simvoulefsei sxetika?

To exo kanei... Kat' arxhn, to lilo prepei na egatastathei sto boot
record toy /dev/hda5. *Meta* dineis thn dd kai antigrafeis to arxeio sto
root toy C:. Apo kei kai pera, den vlepo na exeis kanei kati lathos.
Vazeis kai to delay toy lilo sto 0 kai fortonei kat eytheian. To vrisko
ki ego arketa voliko, pio voliko apo to na exo to lilo na mou fortonei
95. Malista den exo kan NT sto mhxanhma mou pia, ta esvhsa alla krathsa
ton loader. Etsi fortono 95, Linux kai tis diafores dokimastikes
installations toy Linux pou kano se ena allo partition apo ton NT
loader, xoris na exo ta NT.. :-)

T.

--
Theodore=J.=Soldatos=_\_="There=is=always=a=bug=somewhere",=said==HAL=to=the==
=  theodore at eexi.gr
=_/_==Ultimate=Programmer,=and=turned=off=the=air=supply.=
==== Scientific
=====_/_==everybody=knows=the=good=guys=lost"===Leonard=Cohen=
= Publications Ltd. =_\_============ http://w4u.eexi.gr/~theodore
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr