Re: Áð: PPP Syndesh me to RedHat ?

Valotasios George valotas at hol.gr
Sat Mar 14 13:33:45 EET 1998

At 10:43 ðì 14/3/1998 +0200, you wrote:
>1> Me to netcfg tou redhat .. ( Emena toulaxiston mou doulepse mia xara
>... )
>Ok tha to dokimasw.
>

>3> XISP
>To ekana download apo to ftp.linux.gr, poly to epenesan, alla emena otan to
>anoigw kai diabazw to INSTALL moy leei na kane "make" kai meta "make
>install" alla me to jekinhma briskei errors kai stamataei.
>
>PS> Giati minicom ? trekse amesos to pppd kai pestou gia na parei >thlefono
>na xreisimipoihsei to chat ...
>
>Ok gia pesmoy omws pws einai h command toy chat gia na thn syndesw me to
>pppd.

Den mporw na ta thimame ola ap'ekso.
Tora den vriskome brosta se linux.
An thimame kala einai :
pppd <options> connect chat <options>

Kane re pedimou ena man pppd kai man chat.

Episis mporei na xreisimopoihseis to scripts pou pithanon na vreis sto
/etc/ppp/scripts

Kali tyxh ...

.
.
.
-= Valotasios George | Why you go somewhere on foot,
-= valotas at hol.gr    | when you can use your car ?

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr