Lilo & recompile (was Re: boot problems)

I.Ioannou roryt at hol.gr
Sat Mar 14 06:56:34 EET 1998

On 13-Mar-98 Christofer Karatzinis wrote:
> Mia asxeti erwtisi: Giati otan kanoume compile neo kernel kai kanoume
> overwrite ton palio me ton neo, prepei PALI na kanoume lilo? (Me to
> silo
> den yparxei kanenas logos na kaneis gia ka0e neo kernel silo para

Giati to lilo den gnwrizei tipota peri e2fs kai filesystems. Gnwrizei
mono apo fisikh geometria diskoy Otan loipon kanei boot prepei na
kserei thn fysikh thesh toy kernel poy sxedon sigoura allazei me to
recompile.

Gia kati tetoioys logous allwste arxise kai to projet toy FreeBios
pou tha kserei apo e2fs (apo oti lene).

I.Ioannou (roryt at hol.gr)
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr