boot problems

Christofer Karatzinis chka at net-cs.ucd.ie
Fri Mar 13 14:23:16 EET 1998

> Dhl, sinposizw : den exei problhma to filesystem sou, alla to lilo.
> Gia kane boot apo floopy me root ton skliro kai trekse lilo.

Mia asxeti erwtisi: Giati otan kanoume compile neo kernel kai kanoume
overwrite ton palio me ton neo, prepei PALI na kanoume lilo? (Me to silo
den yparxei kanenas logos na kaneis gia ka0e neo kernel silo para mono an
allakseis to silo.conf).

Christofer

Special offer from microsoft... Buying 3 microsoft products for the price
of 5, you can get the 4th for FREE!

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr