News readers (was RE: About Wine)

Alexios Chouchoulas alexios at vennea.demon.co.uk
Thu Mar 12 12:02:11 EET 1998

On Thu, 12 Mar 1998, I.Ioannou wrote:

> Ma, ayto thelo na apofygw  : then thelo na diabazo on-line, kai den
> thelo na stiso news server sto mixanima mou pou na mou katebazei MB pou
> den ta exw zitisei.

  Ok, tote allazei to pragma. Ta proswpika mou gousta sta newsgroups einai
sxetika periorismena kai den periexoun *.binaries.*, opote den katebazw MB
th mera. :-)

  Exw dwsei ena 50M partition sto /var/spool, kai hmoun kai yperbolika
genaiwdoros giati twra einai sta 5M (bebaia apo th mera tou upgrade den
asxolithika na sthsw NNTP server giati aploustata den me kaiei toso poly,
alla to pio bary newsgroup pou me taizei o news.demon.co.uk einai ena sth
Germania pou stelnei linux patches [1]).

A.

[1] phga na brw to onoma tou alla dystyxws prepei na kanw restore ta backups sto
    /var/spool. Den exw oute active file oute enhmero newsgroups file [2].
[2] exasa polla arxeia sto /dev/hda meta apo ena crash, opote trabhksa
    backup kai ekana kai upgrade epi th efkairia.

Alexios Chouchoulas         '88    ,88'   ,88'   http://www.vennea.demon.co.uk
The Unpronounceable One    ,o88oooo88ooooo88oo,     alexios at vennea.demon.co.uk

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr