News readers (was RE: About Wine)

I.Ioannou roryt at hol.gr
Thu Mar 12 02:16:13 EET 1998

On 11-Mar-98 Alexios Chouchoulas wrote:
>   Ma diabazeis news on-line? Giati? Sthse enan NNTP server anthrwpe
> mou, kai
> bale to slurp na trabaei news mesw PPP otan syndeesai. Meta ta
> diabazeis
> locally (aka off-line) apo ton diko sou news server. Doulevei

Ma, ayto thelo na apofygw  : then thelo na diabazo on-line, kai den
thelo na stiso news server sto mixanima mou pou na mou katebazei MB pou
den ta exw zitisei. Thelo enan client pou na mou katebazei ta headers
kai mono, na kleinw thn sindesi, na kanw markarisma ayta pou thelo kai
na ksanampainw dia ta peretairw. Gia ayto milao gia to Agent :-).

Yparxei to X-agent (kai kana dyo alla) pou theoritika mporeis na to
kaneis ayto, alla otan then barane core, kai otan then kollane sto
negotiation me ton server, kai otan telika ta kataferoyn na katebasoun
kana neo, then einai ikanopoitika threaded kai genika user friendly, me
apotelesma na dyskoleuesai na parakoloutheiseis megala threads.

I.Ioannou (roryt at hol.gr)
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr