FW: VNC remote-display system freely available

Theodore J. Soldatos theodore at eexi.gr
Mon Mar 9 10:20:40 EET 1998

I.Ioannou wrote:

> Ti legame oti olo kai poio poly sobares etaireies
> otan bgazoun ena proion amesos exoun to Linux sthn lista
> to ypostirizomenwn OS's ?
> Deite ayto :
<snip>

To katevasa kai to dokimasa se Linux kai NT (oloi oi syndyasmoi ektos
apo Linux me Linux). Kalo, alla poly argo. Kai epipleon to Gimp petaei
core otan to trekso se vnc... BTW, synexizo edo kai xronia na mh mporo
na vro enan free (h esto demo me limitations) X-server gia NT pou na mou
doulevoun kala ta fonts. To Exceed htan kalo alla htan time limited demo
kai paei (kai den thelo na doso eksapshfio arithmo drx gia enan
Xserver)... To vnc xtypaei core sto gimp, sto x-win32 demo den vlepo
katholou fonts sto server. Enas free x-server gia NT pou dokimasa (kai
den thymamai pos ton legane) einai argos kai astathis. Any suggestions ?
(kai mh mou phte na petakso ta NT, an htan sto xeri mou tha to eixa hdh
kanei ...).

T.

--
Theodore=J.=Soldatos=_\_="There=is=always=a=bug=somewhere",=said==HAL=to=the==
=  theodore at eexi.gr
=_/_==Ultimate=Programmer,=and=turned=off=the=air=supply.=
==== Scientific
=====_/_==everybody=knows=the=good=guys=lost"===Leonard=Cohen=
= Publications Ltd. =_\_============ http://w4u.eexi.gr/~theodore
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr