Find...

Christos Ricudis ricudis at paiko.gr
Sun Mar 8 09:43:45 EET 1998

Hello Linux-greek-users!

Linux-greek-users wrote to All about "Find...":

 L> simplironontas,  "Einai aparetito na mpei to 'v*.h' mesa se dipla
 L> eisagogika, giati allios tha proftene to kelifos na anaptiksi ton
 L> xakrira mpalanter". Mpori kapoios na mou to eksigisi afto?

Sto Unix, ta wildcards ginontai expand apo to shell, anti8etws apo to
DOS/winblows. Ayto aploustata shmainei oti opote xrhsimopoihseis ena wildcard
se mia entolh, to shell sou briskei se poia arxeia antistoixei apolytws to
wildcard sou kai bazei sth 8esh toy ta onomata toys. Etsi, an kaneis ls * se
ena subdirectory poy periexei ta arxeia a, b, c, kai d, DEN 8a ektelestei h
entolh "ls *" alla h entolh "ls a b c d". Anti8etws, sto msdos, to wildcard
pernaei akribws opws einai san parametros sto programma, to opoio programma
prepei na brei mono toy se poia arxeia antistoixei to wildcard poy toy edwses.
Sthn prokeimenh periptwsh, to problhma einai oti mporei sto subdirectory apo to
opoio trexeis th find, na yparxei ena arxeio to opoio tairiazei sto regular
expression "v*.h" (p.x. to vocal.h). To shell 8a kanei expand to wildcard, kai
ayto poy 8a ektelestei telika einai h entolh "find bla bla -name vocal.h", poy
einai profanws la8os - ayto poy 8eleis einai na peraseis to idio to wildcard
san parametro sto find (wste na to psaksei se olo ton "xwro" poy toy
ypodeiknyeis). Ayth akribws th douleia kanoyn ta eisagwgika.

To pws akribws symperiferetai ena shell otan prospa8ei na kanei expand ena
wilcard, den einai aysthrws ka8orismeno. (OXI WS PROS THN ALFABHTIKH SEIRA TOY
EXPANSION, HARRY, AYTH EINAI KA8ORISMENH :>). To bourne shell,  logou xarh, an
de brei kanena match sto wildcard poy toy edwses, aplws pernaei kanonika to
wildcard san parametro sto programma. To csh, anti8eta, den ektelei kan thn
entolh. (ola ayta sta default configurations bebaia).

Gia na doyme an ta katalabes. Pes moy ti apotelesma 8a exei sto unix h entolh

mv *.txt *.doc

Ciao,
  Christos
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr