kde

Stamatopoylos Dimitrios saturn at compulink.gr
Sun Mar 8 09:33:23 EET 1998

> To ksero oti erxomai me ton zhlo toy neofotistoy, alla den mporo na
> kratitho : osoi then exete dokimasei ton kde kante to TORA (Beta3)
> Einai apla panemorfos - asxetos problhmatwn.
>
> o argeas kanei mirroring toy kde sto ftp , kai se ligo kai sto web
>
> ftp://argeas.argos.hol.gr/Kde
>
> (roryt at hol.gr)
> --
Notice omws
To binary tou kde exei serious security bug (milame panta gia beta3)
stous screensavers oi opoioi exoun suids.
An xrhsimopoihte binary version..balte to suid..aplws den 8a exoun
screensavers oi users..:)
Enalaktikh lysh...download source version add the patch and
recompile:)

Greetings
Paris

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr