RedHat Problhma

Nikos Kokras kokni at eexi.gr
Sun Mar 8 13:47:20 EET 1998

At 12:13 ìì 8/3/1998 +0200, you wrote:
>Paidia exw ena problhma me to RedHat, to ekana install, kai enw thn prwth
>fora moy bootarise kanonika, thn deyterh fora, molis ftasei ekei poy kanei
>load to sendmail stamataei kai den ginete tipote allo, oyte login prompt
>oyte tipota, ti mporw na kanw gia na moy dioruwuei to problhma ayto;

Eisai sigouros oti stamataei entelws ? An perimeneis arketa (milame gia
4-5lepta), to sendmail kanai kati san abort kai synexizei to boot.
Diaforetika, kai prin piaseis tis rescue disketes, dwse sto lilo prompt:
<your-image-name> single (p.x. linux single h newkernel single).

Nikos Kokras <kokni at eexi.gr>

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr