RedHat Problhma

simos at athena.teiath.gr simos at athena.teiath.gr
Sun Mar 8 12:38:41 EET 1998

On Sun, 8 Mar 1998, christos vettas wrote:

> Paidia exw ena problhma me to RedHat, to ekana install, kai enw thn prwth
> fora moy bootarise kanonika, thn deyterh fora, molis ftasei ekei poy kanei
> load to sendmail stamataei kai den ginete tipote allo, oyte login prompt
> oyte tipota, ti mporw na kanw gia na moy dioruwuei to problhma ayto;

Nomizv oti exei sxesi me DNS kai to hostname sou pou paei na kanei
resolve. Mia lisi einai na bootareis se "rescue" mode apo tis install
disketes, na kaneis mount to partition tou linux kai na epemveis sto

	/etc/rc.d/rc3.d/

Ekei ua vreis ena link gia to sendmail. Mporeis na to kaneis move kapou
allou prosorina i kai na to sviseis. (to janaftiaxneis me to
"control_panel").

Mount kaneis me:
	mkdir /linux
	mount -t ext2 /dev/hdaXXX /linux