Diagnostics os...

I.Ioannou roryt at hol.gr
Sun Mar 8 08:35:59 EET 1998

On 05-Mar-98 Theodore J. Soldatos wrote:
> Skefthka ti kala pou tha htan na yphrxe mia bootable disketa pou tha
> perielamvane kai ena utility pou tha epsaxne dieksodika to mhxanhma
> kai
> tha sou edine leptomereies gia to hardware (ti exei, pou to exei, I/O
> addr, IRQ etc), kai isos na ekane kai setup kapoia devices. To Linux
> mallon prosferetai gia kati tetoio. Gia skefteite ti oraia pou tha
> htan... :-) Kserei kaneis an yparxei kati paromoio ?

Nai, legetai linux kernel, me ypostiriksh gia ta panta :-)

Eksigiemai : Kane recompile enan kernel, pou tha exei
ypostiriksh gia osa perissotera devices mporeis. Rixton
se mia disketa (ena make zDisk dhladh), kane boot me ayton,
kai diabase ta minimata pou bgazei sthn arxh (to Shift-PGUP
to exeis dokimasei otan kanei boot to Linux ?)
An malista thes kai perissoteres leptomereies, fiakse thn disketa
na exei kai ena ypotipothes filesystem, kai otan kanei boot
kane cat ta /proc/devices, /proc/interrupts, /proc/cpuinfo
k.o.k. - des sto telos toy /usr/src/linux/Documentation/ramdisk.txt

I.Ioannou (roryt at hol.gr)
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr