Diagnostics os...

Theodore J. Soldatos theodore at eexi.gr
Thu Mar 5 09:32:38 EET 1998

Geia,

Xtes paleva me ena laptop kai mia PCMCIA karta diktyou. Prospathousa na
thn kano na doulepsei kato apo NT. H lysh telika hrthe me boot se dos
kai tis dos utilities (gia na kano set I/O kai IRQ ekei pou to hthela).
Skefthka ti kala pou tha htan na yphrxe mia bootable disketa pou tha
perielamvane kai ena utility pou tha epsaxne dieksodika to mhxanhma kai
tha sou edine leptomereies gia to hardware (ti exei, pou to exei, I/O
addr, IRQ etc), kai isos na ekane kai setup kapoia devices. To Linux
mallon prosferetai gia kati tetoio. Gia skefteite ti oraia pou tha
htan... :-) Kserei kaneis an yparxei kati paromoio ?

T.

--
Theodore=J.=Soldatos=_\_="There=is=always=a=bug=somewhere",=said==HAL=to=the==
=  theodore at eexi.gr
=_/_==Ultimate=Programmer,=and=turned=off=the=air=supply.=
==== Scientific
=====_/_==everybody=knows=the=good=guys=lost"===Leonard=Cohen=
= Publications Ltd. =_\_============ http://w4u.eexi.gr/~theodore
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr