Linus Torvalds To Receive VA Research Excellence Award

Alexios Chouchoulas alexios at vennea.demon.co.uk
Sat Mar 7 12:38:40 EET 1998

On Fri, 6 Mar 1998, Michael wrote:

>     Mou kanei entypwsh pou lete oti to Linux den einai arketa stathero .
> Ean to sygrinw me ta 95 ( ta opoia exw epishs mesa gia diaforous
> psyxologikous logous ) , sta 100 crash tests pou tha kanw , to linux
> kollaei mexri stigmhs mono me ena Teardrop ( kai ayto epeidh exw kernel
> 2.0.30 ) , kai ta 95 tha kollhsoun kai stis 100 periptwseis
> !.....

  Den eipa oti to Linux einai astathes. Eipa oti den einai to pio stathero
*nix{,-clone}. An einai na kanoume sygkriseis me ta 95, TIPOTA den einai pio
astathes.

  Kai h statherothta pou anaferw oti tou leipei einai mono kai mono epeidh
to Linux brisketai ypo ylopoihsh akoma. Den milaw toso poly apo plevras
crashes (an kai me 2.1.34 pou exw twra mia fora thn ebdomada prepei na to
kanw reboot -- ax pote the bgei o 2.2.0). Alla apo plevras makroprothesmhs
statherothtas bibliothikwn, klp. Etsi kai theleis na kaneis upgrade ston
kernel sou, xaneis pollh apo th statherothta tou systhmatos sou mexri na to
strwseis. Afto den symbainei me polla alla *nix, alla apo thn allh meria ta
alla *nix exoun kata kanona sygkekrimeno, pagio hardware na yposthriksoun
(px Sun, SGI, klp), opote h sxediash den exei anagkh na allaksei (opws
allakse to Linux gia na xeiristei SMP, neous epeksergastes, nea buses, klp
klp).

Alexios Chouchoulas         '88    ,88'   ,88'   http://www.vennea.demon.co.uk
The Unpronounceable One    ,o88oooo88ooooo88oo,     alexios at vennea.demon.co.uk

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr