Linus Torvalds To Receive VA Research Excellence Award

I.Ioannou roryt at hol.gr
Fri Mar 6 04:44:35 EET 1998

On 05-Mar-98 Michael wrote:
> Ti parapanw pleonekthmata exoun ta alla UNIX , ektos apo yposthrixh
> perissoterou
> hardware ?

Ti meionektimata thes na peis. To Linux (me kathe epifilaksh)
ypostirizei poly perissotero hardware apo polla U*ix (texnologia aixmhs
gar)

> Gia pio logo dhladh , o Pentium ths CompuLink exei UNIX kai oxi Linux
> ?

Giati otan h Clink estine thn athena (ayto then enoeis ?) to 2plo
Pentium me SCO htan h kalyterh lysh apo thema multiuser/security.
Apo kei kai pera to SCO3.2v4 (oute kan v4.2) einai texnologia prin apo
to 92. Kai an analogisteis oti to SCO OS5 (3.2.v.5.x) einai
texnologia toy 95(v5.0) ews toy 97 (v5.4) kai parola ayta einai patata
se sxesh me to Linux, bgale simperasmata... Kai fysika tora h Clink
(apo oso ksero) exei riksei baros sta NT, kai thn athena thn exei
kyrios gia mail server me to skeptiko "oti einai dokimasmeno den to
peirazoume"

I.Ioannou (roryt at hol.gr)
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr