Paketa gia Linux (was RE: Eloquence)

I.Ioannou roryt at hol.gr
Thu Mar 5 03:11:09 EET 1998

On 04-Mar-98 Christos Ricudis wrote:
> Plaka plaka, arxisan na mas dinoyn shmasia. H Sybase exei bgalei hdh
> mia ekdosh
> ths database ths gia Linux (alla den thn yposthrizei me technical
> support).

Sigoura. Kai oso paei (para thn apaisiodoksia sou Christo)
ego blepo na bgainoun kai poio sobara paketa gia Linux.
Bale kai ayto mesa ston katalogo :

       *******  Free CORBA 2 ORB for C++ available now  *******

The Olivetti and Oracle Research Laboratory has made available the
second
public release of omniORB (version 2.4.0). We also refer to this version
as omniORB2.

For a summary of changes since the last public release (vesion 2.2.0),
please
visit http://www.orl.co.uk/omniORB/omniORB_240/index.html.

I.Ioannou (roryt at hol.gr)
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr