Eloquence

Christofer Karatzinis chka at net-cs.ucd.ie
Wed Mar 4 16:56:01 EET 1998

> Plaka plaka, arxisan na mas dinoyn shmasia. H Sybase exei bgalei hdh mia ekdosh
> ths database ths gia Linux (alla den thn yposthrizei me technical support).
>
> Ciao,
>   Christos

Ric, kati diabasa kai sto Sun's Experts peri Microsoft. Den 0ymame ti
akribws itan auto alla edwse i Microsoft adeia sto Linux kai sto SCO gia
na ftiaksei autes tis libraries (mallon libs itan). To 0ymase? Perissotera
nea gi'auto aurio pou 0a exw to periodiko.

Christofer

Special offer from microsoft... Buying 3 microsoft products for the price
of 5, you can get the 4th for FREE!

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr