Ahm!!!

Christofer Karatzinis chka at snowball.ucd.ie
Mon Mar 2 13:28:32 EET 1998

>   Entaksi, katalava Christofer, alla akomi ki etsi na einai den nomizo oti
> o John Exidaridis aksize tetias...momfis! Den eipe kai kanena kako, o
> anthropos! Isos kat' ese i lisi pou mou protine na itan anaksia enos
> linux-expert, alla den egine kai tipota, vre aderfe!
>   Psixremia, pedia!!! ;-)

To 0ema einai aploustato. An dinei kapoios lyseis tou typou: format ta
panta kai 0a doulepsei se mia tetoia lista pou prepei na dinoume
apantiseis, tote poia i diafora tou linux me ta win95? Apopsi mou einai
oti to linux einai kalytero, oxi giati legete linux H' oti mporei kapoios
na kanei telnet sto mixanima mas kai na doulepsei tautoxrona (auto sxedon
to kanoun kai ta 95) alla giati mporeis na psakseis kai na deis ti ftaiei.

Christofer

Special offer from microsoft... Buying 3 microsoft products for the price
of 5, you can get the 4th for FREE!

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr