Compex RL100-TX/PCI

Christofer Karatzinis chka at snowball.ucd.ie
Mon Mar 2 13:13:18 EET 1998

> 1) einai aparaithth h yparxi  Hub gia na ginei syndesh dyo
>      mhxanhmaton (h arkei aplos h syndesh metaxi toys me utp kalodio)

Ypopteuomai oti 0a prepei na kaneis ena crossover UTP cable (to sent tou
enos sto receive tou allou kai to anapodo). Den eimai sxetikos me to
a0lima alla eida enan tupa edw pera na kanei kati antistoixo.

Christofer

Special offer from microsoft... Buying 3 microsoft products for the price
of 5, you can get the 4th for FREE!

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr