A tale that wasn't right

Christofer Karatzinis chka at net-cs.ucd.ie
Mon Jun 22 19:59:51 EEST 1998

> Kata synepeia, den krinw skopimo na parameinw melos ths listas kai
> na apalla3w to 95% twn syndromhtwn ths apo ta kbytes mou kai tis
> enoxlhtikes apopseis mou pou poly pi8anon einai na xaloun kai to
> kyros ths listas. Ws ek toutou tyxon sxolia, flames, eirwnies klp
> mhn ta steilete sth lista alla me proswpiko email. Allwste outws h
> allws reply sto mail mou 8a einai pantelws asxeto me ta endiaferonta
> ths listas kata koinh paradoxh.
> Sygnwmh gia ta 4 teleftaia kbytes mou.
> Costas Christoyannis

Kai gia to 1KB to diko mou... An 0elete na ma0ete pws diaxeirizontai
listes, grafteite se kamia kseni! Panw apo to 50% twn erwtisewn stin
sparclinux lista, einai teleiws asxeto me to linux. Kaneis den leei
tipota. Giati i lista prepei na einai geniki kai na morfwnei ton kosmo.
Oxi na leei: "Apo tous 10 xristes pou rwtisan stin lista mas, oi 9 piran
apantisi".

Regards,
Cristofer

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr