leased line (ligo off-topic)

Fotis Andritsopoulos fandrit at duth.gr
Tue Jun 2 04:42:22 EEST 1998

On Mon, 1 Jun 1998, Kokras Nikolaos wrote:

> "e3omologh8hke" oti exei piasei 256Kbits me authn thn grammh (amfibalw
> PARA poly, swsta? )

La8os. Ennow oti kaneis la8os pou amfiballeis :) Me thn afortisth
disyrmath grammh mporeis na piaseis taxythtes mexri 2Mbps ! (oso ki an
akougetai megalo san noumero). Bebaia apaitei ta kaltallhla modems (Base
band) ta opoia einai kapws akribws. Ta pio gnwsta pou jerw einai ta BB256
ths NOKIA gia taxythtes ws 256 kbps. Aparaithth proypo8esh einai h
apostash apo ton kombo tou mexri to pc sou na einai to poly 12 km (ta
parapanw Nokia ta exw dei na paizoun kai se 17 Km!! sta 256 me katallhlh
ry8mish) . Epishs ayta ta modems exoun sygxronh seiriakh porta kai
prepei na exeis ki esy mia tetoia ('h karta sync. gia pc 'h ena cisco
router). Telikws apo oti katalabes h grammh paizei alla 8es kai kapoia
extra ejoda :))

> Epeidh egw psarwsa poly asxhma molis akousa ola auta, 3erei kaneis ti esti
> fortismenh kai afortisth grammh kai ti to magiko kanei h afortisth ?

H fortismenh einai fortismenh kai h afortisth afortisth:) H afortisth
epeidh den exei shma panw ths (einai apla 2 syrmata apo ena shmeio se ena
allo) exei to pleonekthma oti den sou bazei periorismous sto eyros zwnhs
kai mporeis na baleis oso 'stenous' palmous 8eleis => ara ekletaleyesai
olo to bandwidth ths pou ftanei sta 2 Mbps. 8ewrhtika kai ena aplo syrma
apo ayton mexri to pc sou einai mia afortisth pou ftanei ta 2 Mbps.

		|         Fotis Andritsopoulos		 |
		|    Democritus University of Thrace	 |
		|	 Department of Electrical	 |
		|        and Computer Engineering	 |