leased line (ligo off-topic)

Michalas Othon mixalas at forthnet.gr
Mon Jun 1 23:04:14 EEST 1998

On Mon, 1 Jun 1998 19:49:57 -0200 (GMT+2)
Kokras Nikolaos <kokni at eexi.gr> wrote:

Kokras> xairetw,
Kokras> Mia "praktikh erwthsh" , sorry gia to off-topic
Kokras> Sthnw ena server kai kapoios pro8ymopoih8hke na mou "dwsei" mia dikia toy
Kokras> mis8wmenh analogikh 2syrmath grammh, h opoia einai opws leei "afortisth"
Kokras> se anti8esh me tis "fortismenes". Kat'auton pleonektei h "afortisth" giati
Kokras> me to analogo modem mporeis na petyxeis oti taxythta 8eleis. Mou
Kokras> "e3omologh8hke" oti exei piasei 256Kbits me authn thn grammh (amfibalw
Kokras> PARA poly, swsta? )
Kokras> Epeidh egw psarwsa poly asxhma molis akousa ola auta, 3erei kaneis ti esti
Kokras> fortismenh kai afortisth grammh kai ti to magiko kanei h afortisth ?
Kokras>
Kokras> TIA
Kokras> Nikos Kokras
Kokras> kokni at eexi.gr

1.) Fortismenh vs Afortisth

Epeidh ta xalia tou OTE einai gnwsta se palia aklwdiaka
susthmata xrhsimopoiounto energa stelexh isosta8mishs
grammhs wste na meiw8ei h sunakroash kai h deutereusa
parasutikh.
Panw dhladh sta kalwdia empaine filtra apoteloumena apo
phnia (mpompines), puknotes kai antistaseis se diata3h, sunh8ws,
pi (Ellhniko).
Oi grammes autes legontai fortismenes 'h mpompinismenes
(logw ths mpompinas).
To problhma twn grammwn autwn einai oti ta filtra dieleushs
yalidizoun suxnothtes pou briskontai e3w apo thn perioxh
fwnhs.

Shmera ta susthmata auta xrhsimopoiountai kai se kales
grammes gia na timorountai oii kakoi pelates tou kalou
OTE. Eutuxws omws mia teleutaia dikastikh apofash
bazei, mallon, telos sthn istoria auth. (o OTE katadikasthke
kata ta fainomena gia tetoio 8ema).

2.) Polla Kbps

An loipon oi grammes einaii afortistes kai den yalidizontai
oi suxnothtes ektos fwnhs tote ta modem (eidika modem)
mporoun na paizoun e3w apo to euros fwnhs.
Shmera uparxoun duo tetoies texnologies ek twn opoiwn
monon h mia einai nomimh sthn Eurwph, h texnologia
Baseband.
Tetoia modem einai ta Nokia, ta Patton kai alla pou me
ena kostos apo 200 ews 500 xiliades ana komati sou
dinoun taxuthtes mexri 512 Kbps (p.x. Ionion Panepisthmio -
Forthnet opou h grammh epaize epi mhnes dokimasthka se 512)

To problhma twn modem autwn enai oti h taxuthta e3artatai
apo thn apostash kai apo thn poiothta tou kalwdiakou susthmatos
tou OTE.

Pantws taxuthtes ews 64 Kbps den exoun problhmata akomh kai
otan pernane meta3u diaforetikwn thlefwnikwn kentrwn (arkei
na 8eloun oi OTEtzhdes.)
Tetoio paradeigma einai ta TEI Mesologgiou ta opoia sundeontai
me thn Patra me NOKIA BB128 sta 64 Kbps.

Auta peri grammwn kai modem

Elpizw na mhn kourasa

O8wn

Alfa  - Group
* Greece*
ALFA - O.Mixalas  -- Al. Panagoulh 24
-- 491 00 Kerkura  --Greece -Tel+30-661-40096
* Italia*
VSI  --  V. dei Mille 38/40  --  MailBox 301  --  00185 Roma  --  Italy
* Albania*
I.A.G. - computer sh.p.k.  --  Skenderbeu 1  --  Saranda  --  Albania

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr