Ethernet Card at lilo

George Daflidis-Kotsis gdk at math.auth.gr
Mon Jun 1 12:37:34 EEST 1998

On Mon, 1 Jun 1998, Achilleas Kotsis wrote:

> Gia na enswmatwseis upostiri3h gia thn karta duktiou sou ston
> kernel,prepei na ton kaneis recompile.Auto pou esy ekanes, einai na
> fortwneis to module se kapoio apo ta arxeia ekinishs tou susthmatos
> (PROSOXH den einai la8os auto pou ekanes,einai polu swsto kai malista
> kalutero apo to recompile,apla sou e3hgw ti ekanes kai ti zhtouses :)

Proswpika otan exw kapoia dustroph karta diktuou kai sunh8ws xreiastei
na xrhsimopoihsw generic driver (p.x. ton NE*000) ton kanw compile
ws module gia ton aploustato logo pws sto module mporeis na oriseis to
I/O address kai to IRQ sto modprobe me tis parametrous io=0xAAA kai irq=XX .

To briskw fobera boliko.

-gdk.

--
| Faculty of Geology			| gdk at math.auth.gr	 	|