Ethernet Card at lilo

Achilleas Kotsis achille at eexi.gr
Mon Jun 1 12:10:51 EEST 1998

On Mon, 1 Jun 1998, Kontogewrghs Aristeidhs wrote:

> On Sun, 31 May 1998, Kontogewrghs Aristeidhs wrote:
>
> > Xmmm, erwthsh pou einai bareth.
> > Sto linux mou gia na dei mia Realtek ethernet karta
> > dinw
> > modprobe ne io=0x6000
> > kai ola doulevoun apsoga.
> > Alla o pyrhnas den thn blepei automata sto boot.
> > Edwsa
> > boot=/dev/hda
> > map=/boot/map
> > install=/boot/boot.b
> > prompt
> > timeout=50
> > image=/boot/vmlinuz-2.0.32
> >         label=linux
> >         root=/dev/hda1
> >         append = "ether=11,0x6000,eth0"
> >         read-only
> >
> > sto lilo.conf (etrexa kai /sbin/lilo )
> > alla tipota. Den prepei na yparexei mia
> > parametros sto append sxetikh me thn karta?
> > (sta HOWTO pou eida den yparxei kati tetoio)
> >
> > Euxristw prokatabolika
> > Aristeidhs
> >

> xmmm, to problhma ly8hke bazontas thn entolh
> modprobe ne io=0x6000
> sto
> rc.sysinit
> Sygnomh gia thn enoxlhsh
> Aristeidhs

Gia na enswmatwseis upostiri3h gia thn karta duktiou sou ston
kernel,prepei na ton kaneis recompile.Auto pou esy ekanes, einai na
fortwneis to module se kapoio apo ta arxeia ekinishs tou susthmatos
(PROSOXH den einai la8os auto pou ekanes,einai polu swsto kai malista
kalutero apo to recompile,apla sou e3hgw ti ekanes kai ti zhtouses :)

      Achilleas Kotsis (Achille on IRC)
        System administrator @ mbn.gr
achille at eexi.gr , http://w4u.eexi.gr/~achille/

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr