video server tv live

Antonios A. Kavarnos Antonios.Kavarnos at hpc.ntua.gr
Thu Jul 30 15:38:19 EEST 1998

> mhpvs jerei kaneis an yparxei server gia live TV h opvs
> allivs legetai gia to linux ???
> Sygkekrimena uelv na deixnv (se mikro format) thn eikona
> apo mia kamera synexeia sto web xvris na thn kratav sto disko
> h na kanv avi arxeia.. Pros to parvn yparxoyn mono 2 kartes miro
> (exv akoysei oti yparxei software gia grabbing sto linux alla den einai
> ayto poy uelv) kai isvs an einai aparaithto na yparjei kati allo.

Dokimase ton realvideo server (www.real.com).
Einai ligo mperdemeno site, alla epemeine ligaki kai 8a ton breis.
Nomizv oti soy dinoyn mia trial version gia ena mhna peripoy

> 	Me thn eykairia toy posting... syntoma ua kanoyn mia agora
> kapoioy "megaloy mhxanhmatos" (Digital,Sun klp) ua huela na akoyso
> gnvmes apo xrhstes tetoion mhxanhmatvn mia poy egv mono sthn hol
> eida apo konta liga Sun kai oti allo exv dei htan se foto. Symantiko
> uevroyn to na yparxoyn kai micro$oft proionta gia ton epejergasth
> toy mhxanhmatos..(asxeta me to oti mallon linux ua katsei panv..)

Dhladh ti Microsoft proionta bre?
Siga mh baleis Microsoft leitoyrgiko se ayta ta mhxanhmata.
Sto Dec, isvs na mpainoyn NT 4.

Ektos bebaia, an ennoeis na baleis internet explorer gia unix (solaris)

Pantvs des prvta ta leitoyrgika poy exoyn hdh ta mhxanhmata panv toys,
eidika to solaris (slowaris), vs commercial, mporei na se bolepsei perissotero.
To linux einai men free, alla mporei na exei kapoies elleipseis se kapoia
shmantika pragmata.

Bye,
	Antonis

Antonios Kavarnos (Antonios.Kavarnos at hpc.ntua.gr)