video server tv live

Apostolos Siotos tolis at grmedia.gr
Thu Jul 30 11:50:28 EEST 1998

mhpvs jerei kaneis an yparxei server gia live TV h opvs
allivs legetai gia to linux ???
Sygkekrimena uelv na deixnv (se mikro format) thn eikona
apo mia kamera synexeia sto web xvris na thn kratav sto disko
h na kanv avi arxeia.. Pros to parvn yparxoyn mono 2 kartes miro
(exv akoysei oti yparxei software gia grabbing sto linux alla den einai
ayto poy uelv) kai isvs an einai aparaithto na yparjei kati allo.
	Me thn eykairia toy posting... syntoma ua kanoyn mia agora
kapoioy "megaloy mhxanhmatos" (Digital,Sun klp) ua huela na akoyso
gnvmes apo xrhstes tetoion mhxanhmatvn mia poy egv mono sthn hol
eida apo konta liga Sun kai oti allo exv dei htan se foto. Symantiko
uevroyn to na yparxoyn kai micro$oft proionta gia ton epejergasth
toy mhxanhmatos..(asxeta me to oti mallon linux ua katsei panv..)

--
   Apostolis
asts at grmedia.gr
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr