xisp

Lefteris Mamatas lefteris at corinth.physics.auth.gr
Fri Jul 17 01:38:27 EEST 1998

Koita to xisp mou peirazei to resolv.conf me thn sindesh kai prosthetei
tous pragmatikous nameservers.Oi dieuthinseis me ping (ip) apantane
kanonika.Firewall eno exv egatasthsei yposthrhxh giati thelo na sthso den
to exv energopoiisei...Den xero ti na psaxv allo
Telika einai poly mistirio to Suse.To prohgoumeno provlima mou me to lilo
to diorthosa kanontasto compile xana.Me tin idia diakasia akrivos
doulepse..

Lefteris

-
No matter how things bad are, they can get worse ;)

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr