Metafrastiko kollima.

Jimmy Z. Stergiou hermes at mbn.gr
Thu Jul 16 21:53:47 EEST 1998

On Thu, 16 Jul 1998, George Fragos wrote:

>  (Prepei na kano mia prospathia na perioriso oso to dinaton tous
> ametafrastous sta ellinika orous, afou idi aftoi einai arketoi mesa stin
> metafrasi mou.).

arxika na sou po sigxaritiria gia thn prospa8eia
exo mia mikri enstasi sthn paragrafo pou exeis edo:
kali kai xrisi h metafrasi, alla mipos 8a prepe na mhn to para3ilonoume?
nai, na kanoume merika pragmata ellinika, alla as probainoume se
metafraseis oron pou einai apeiros pio katanoitoi sta agglika.

gia paradeigma pos 8a metafrasoume?
POP3 (taxydromiko protokolo 3 ???)
web server (paraxoeas istioselidon ???)
proxy (plire3ousios ???) - auto to exo dei kapou

nomizo oti to 3eftilizoume kapos
pantos euge gia thn prospa8eia!!!

Jimmy Z. Stergiou aka Hermes
hermes at eexi.gr , hermes at mbn.gr