Metafrastiko kollima.

George Fragos anvo at otenet.gr
Thu Jul 16 06:56:26 EEST 1998

 Geia sas.

 Metafrazo ena keimeno kai vriskome sto simio opou o sigkrafeas tou
perigrafei pos "metevale" ton popclient se fetchmail.  Stin sigkekrimeni
paragrafo pou exo kollisei, leei oti dimiourgise sto fetchmail meriki
ipostiriksi... multidrop, eksigei poia diadikasia onomazete multidrop kai
sinexizei eksigontas giati epelekse meriki ipostiksi aftou tou
xaraktiristikou:

 "I thought it would shake bugs out of the single-drop code by forcing me
to deal with addressing in full generality".

 Mporei kapoios na me voithisei stin metafrasi aftis tis protasis kai na
kanei protaseis gia mia orthi elliniki apodosi ton oron "multidrop" kai
"singledrop"?

 (Prepei na kano mia prospathia na perioriso oso to dinaton tous
ametafrastous sta ellinika orous, afou idi aftoi einai arketoi mesa stin
metafrasi mou.).

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr