Windows kai Linux (was Re: Den m

Antonis Tsolomitis atsol at math.uch.gr
Tue Jul 7 19:47:30 EEST 1998

Ooops!

Oxi oxi. Dev n0ela va kavw kaveva aforismo.
Ektos isws apo ta paixvidia (OK am not a gamer an kai to xmame divei
para polla paixvidia) dev vomizw oti exeis dikio.
Gia paradeigma to grISOX OK eivai pros to parov dyskolo va egkatasta0ei.
Alla to grkbd dev 0elei egkatastasn. Apla topo0eteis to arxeio
ekei pou sou leei kai douleuei.
To Lyx eivai euxrnsto. Eivai aploustato. Av 0es va kaveis dyskola
ma0nmatika kolpa isws va prepei va ksereis kai ligo TeX alla
ayta pou grafi sto Word o perissoteros kosmos grafovtai me idia eukolia
sto LyX. To XISP (opws kai to kppp) stnvetai poly eukola.
Me ta presentations eksartate ti 0es va kaveis. Exw kavei arketa
presentations me to TeX. Av 0es vte kai kala texvologia MS, e, tote
dev yparxei 0ema syzntnsns. Spreadsheets yparxouv (va sou brw to
rpm av to 0es).
To movo sto opoio symfwvw mazi sou eivai sto ti kaveis av 0es va
metafereis arxeia se periballov pou exei apokleistika Win. Ekei paw paso
giati ta pragmata dev eivai tetrimmeva av kai dev eivai kai adyvata.

Avtwvns.

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr