Windows kai Linux (was Re: Den mporw na kanw boot sto linux)

Achilleas Kotsis achille at eexi.gr
Tue Jul 7 19:05:33 EEST 1998

On Tue, 7 Jul 1998, Antonis Tsolomitis wrote:

> Ma epitelous ti ta 0elete ta Winblows kai tov Exploder?
> Egw dev to katalabaivw.Akoma kai av kapoios eivai kaivourgios,
> apo tnv stigmn pou 0a kataferei va syvdeetai me to diktyo
> mesw Linux, ta Windows eivai waste of resources.

kaneis la8os kai 8a sou e3hghsw giati parakatw.Mhn 3exnas oti PC !=
Internet

> Edw molis diabasame oti kai to Quake2 diati0ete gia Linux.

Great:) To World Cup 98 pali 8elei Windows , opws kai to 99% ton upoloipwn
paixnidiwn.

> Stasou twra giati 0a trella0w:
> Paixvidia exoume quake2, alla kai xmame gia tous palaioterous :-) klp klp

mallon to klp einai perito,giati einai ta monadika:) Epomenws prepei na
sumfwnhseis oti an eisai gamer,8eleis 100% kai Windows sto PC sou.

> Ellnvika exoume kai grammatoseires kai plnktrologio (blepe grkbd kai
> grISOX)

Oxi plhrws ulopoihshma,duskolo na egkatasta8oun

> dialup tool exoume (XISP)

Edw den diafwnw,den 3erw to XISP alla to kppp einai pio eukolo apo to na
sthseis Dialup sta Windows 95

> word proccessing exoume (lyx kai klyx)

An to lyx einai to idio euxrhsto me to Word,egw paw paso.Epishs mhn 3exnas
oti den douleboune oloi oi printers katw apo Linux,opws kai to ti 8a
kaneis an 8es na xrhsimopoihseis to arxeio pou eftia3es me to lyx sth
douleia pou exeis Windows:) Epishs pes mou me ti 8a kaneis parousiaseis
sto Linux,ti logistiko fulo 8a xrhsimopoihseis,pws 8a kaneis link ola ta
anwterw se ena arxeio kai alla polla.

> Alla va, pou to pio sobaro meiovektnma tou Linux eivai auto:
> dev exoume klemmeva programmata. Autn dev eivai n aitia?

Auto den nomizw oti noiazei kanenan.Sto Linux ta pairnei dwrean,sta
Windows ta pairnei klepsitipa.

> Alla kykloforei kai n tragikn apopsn
> (pou tnv akouw apo pollous) "ma0e sto windows pou eivai
> eukola kai meta pas sto Linux" kai dev yparxei megalytern "xydaiotnta"
> apo autn tnv pagida. Na kakoma0w va trabaw tn disketa me to zori eksw
> (evdeiktika to lew) kai meta va tromazw stn leksn mount.

Dhladh h eukolia einai tempelia? Apo pote?

> Giati bebaia egw eimai blakas kai dev mporw va ma0w kati ousiastika
> pio proxwrnmevo opws to LaTeX.

Egw pantws den to exw ma8ei kai kanw th douleia mou mia xara me to Word:)
Peirazei?

> Avtwvns.

Sto mail pou esteiles kaneis aforismo kai auto einai kako.
Sto katw katw,den einai blakes oloi osoi exoune kai Windows sto PC
tous.Kapoio logo 8a exoune.

      Achilleas Kotsis (Achille on IRC)
        System administrator @ mbn.gr
achille at eexi.gr , http://w4u.eexi.gr/~achille/