NT vs LiNUX

Kostas Lialiambis root at edessa.topo.auth.gr
Sat Jan 31 19:55:45 EET 1998

Valotasios George wrote in message
<3.0.32.19980131090536.006bdcbc at mail.hol.gr>...

>Telos padon... Support yparxei kai sto LiNUX ... www.redhat.com kai pali.
>Profanos apeuthinete se etairies kai tis dinei thn dinatotita na agoasoun
>support me etisia simvolaia... As min exoume thn pseuaisthish oti to LiNIX
>pethainei .....

Poios exei re paidia "thn pseydais8hsh oti to Linux pe8ainei" ? Ma na yphrxe
ena a3io antagwnistiko proion na peis, ai sta kommatia kai to Linux kai ta
/usr/docs toy alla twra 8a ka8omaste na skeftoyme epixeirhmata oti ta NTs
apeiloyn to Linux kai ta paremferh unices? E oxi bebaia.

Oso gia to "ti skopeyei na kanei h die8nhs Linux koinothta" poy rwthse
kapoios allos, edw h apanthsh 8a mporoyse na htan o,tidhpote  apo to
"skopeyei na diatelesei epimnhmosynon dehsh eis ton Ieron Naon ths Panagias
ths Xrysobalantoyshs" ews mia allh opoiadhpote apanthsh antistoixhs
poiothtas me thn erwthsh...

Kor.

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr